DagDröm.

Sitter här på jobbet efter att jag slutade för en timme sedan och drömmer mig bort till den 7e december. Då blir det thailand i två veckor, det ska bli underbart. Kan knappt vänta. Måste bara komma i håg att leva udner tiden som nu tex när jag har tagit mej en stund i massagestolen och väntar på bussen.

Planerar även en weekend i Sthlm som Charlotte ska bjuda på som tack för att jag varit snäll. Ja det hade varit något det en liten shoppingrunda. Ska även till Köpenhamn första helgen i oktober och i november på White sensation! Herre Jösses det bättrar på hösten i alla fall, längtar, drömmer mig bort helt enkelt.

Ikväll blir det en fin film med lite gottis och en god bit mat men först väntar långpromenad i det ruskiga vädret.




Bild Fel, Anyway!
Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0