Back to Basic.



Har en känsla av att mitt liv är allt för mycket av en fest, nu behöver jag nog vakna upp ur min sommardröm, snart kommer den vackra färgglada hösten och man ska börja återgå till rutiner vilket jag bävar inför just nu. Men men hade i alla fall en fin kväll i går ute på staden, det är dryga 100000 här i Uddevalla just denna helg på grund av offshore vm. Det är lite roligt men jag ska faktiskt bege mig till jobbet om ca en och en halv så jag missar kalaset, kanske lika väl de med tanke på mina första meningar i inlägget. Ser i alla fall fram emot nästa helg då det blir långbord, badtunna, stor grill och Norge med vänner =)

Kärlek


Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter underbart hjärtat, hoppas du har det bra!! <3

2010-08-09 @ 22:16:59
URL: http://mykindoffashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0